سمپاشی مورچه 09196472172
نوشته شده توسط : داوود اسکندری

سمپاشی مورچه : سمپاشی مورچه یکی دیگر از خدماتی است که گروه پاکسازان محیط در ارائه آن تجربه بسیاری دارد. این روز ها بسیاری از مردم از ما می پرسند بهترین سم برای مورچه چیست؟ سمپاشی منزل باید طبق اصول پیش رود ، اگر شما بهترین سم هم داشته باشید طبق اصول پیش نروید قطعا نمیتوانید سمپاشی مفیدی داشته باشید. پیدا کردن  شرکت سمپاشی که سمپاشی تخصصی انجام دهد مقداری سخت است، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب شرکت سمپاشی دقت کنید. سمپاشی مورچه یک کار بسیار تخصصی هست چرا که اگر شما بدون داشتن اطلاعات کافی از طریقه سمپاشی اقدام به سمپاشی مورچه کنید قطعا ضررهای بیشتری را دچار می شوید.

تماس با ما جهت سمپاشی مورچه ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

درباره مورچه

 مورچه ها حشرات اجتماعی هستند همانند زنبور عسل که در همه جا یافت می شود. تقریباً تمام مناطق کره زمین مورچه دارد.

فقط مناطقی مانند جزایر دور افتاده و غیرقابل دسترسی استثنا هستند. مورچه ها بیشتردر محیط زیست‌ های زمین وجود دارند و در بیشتر محیط زیست‌ ها توانایی زندگی دارد. این موجود ۱۵–۲۰٪ موجودات زنده خشکی‌ زمین را تشکیل می‌دهد.

علت موفقیت آن‌ ها به زندگی اجتماعی، توانایی بالای انطباق پذیری و توانایی تغییر دادن محیط زیستشان و بهره‌برداری از منابع و دفاع از یکدیگر برمی‌گردد.

انواع مورچه‌ها به صورت‌های مختلفی مانند زندگی انگلی و برده‌داری، همزیستی مسالمت آمیز و … تکامل یافته‌اند. اندازهٔ اجتماع مورچه ها می‌تواند از چند ده مورچه شکارچی در یک حفره تا چند میلیون مورچهٔ ساده و مورچه نازای ماده و طبقه ای از کارگرها و سربازها و سایر گروه‌ها را در یک محدوده جغرافیایی وسیع شامل شود.

تماس با ما جهت سمپاشی مورچه ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

همچنین اجتماع مورچه ها شامل تعدادی نر دارای نطفه و همچنین یک یا چند ماده که توانایی بارور شدن دارند و ملکه نامیده می‌شوند، می‌شود.

همچنین گاهی اجتماع مورچه ها یک ابرجامعه توصیف شده‌است ٬زیرا مورچه ها در آن با یکدیگر کار می‌کنند و از اجتماع خود دفاع می‌کنند.

مورچه ها حیوانات بسیار با نظافتی هستند. هر کدام وظیفه ی خود را انجام  می دهند و در بقیه ی امور دخالتی نمی کنند.

در آخر زمستان ملکه تخم های مخصوصی می گذارد که از آنها مورچه های نر و ماده تولید می شود که در بهار از لانه بیرون آمده وجفت گیری می کنند وبعد از آن مورچه ها ی نر بلافاصله می میرند.

 

سمپاشی مورچه01

 

 

مضرات سمپاشی مورچه توسط سموم غیر بهداشتی

بی توجهی واستفاده بیش از حد در مصرف آفت کش ها غیر بهداشتی باعث خسارات قابل توجهی بر روی موجودات زنده و همچنین باعث بیماری و مرگ در انسان ها می شود.
استفاده بیش از حد از سموم شیمیایی غیر استاندارد، باعث تغییر در سرعت فعالیت های اجزای مختلف بدنمی شود که از جمله آنها میتوان به  افزایش تپش قلب و تعریق یا کاهش وتوقف کامل تنفس اشاره کرد.
استفاده از سموم غیربهداشتی و همچنین تماس افراد با این سموم باعث  تغییر سلولی می شود که این اتفاق موجب افزایش فعالیت عصبی می شود.

تماس با ما جهت سمپاشی مورچه ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

در یک سمپاشی مورچه باید به مواردی بسیاری توجه کرد و اگر اصول یک سمپاشی مورچه رعایت نشود قطعا ضررهای جبران ناپذیری بر روی انسان ها می گذارد.

علت وجود مورچه در خانه

دلیل هلی متعددی برای وجود مورچه در منزل شما وجود دارد، که میتوان به: ماندن مواد غذایی در مدت زمان طولانی، تمیز نبودن و پاک نکردن خرده های نان، شیرین و مواد غذایی، و همچنین نبستن حجفره های دیوار و درزهای پنجره های منزل شما.

اقدامات لازم بعد از سمپاشی مورچه

گرفتن درزهای دیوارها  شیارها و قرنیزها با استفاده از سیمان و مواد غیر قابل نفوذ.
دور قرار دادن مواد غذایی شیرین ازمسیرعبورمورچه ها.
تعویض شیشه ها و درب های شکسته برای جلوگیری از ورود آفات.
تمیز نگاه داشتن محل برای جلوگیری از ورود آفات بسیار اهمیت دارد.
به کاربردن طعمه های آغشته به سموم بهداشتی که این کار توسط متخصصان گروه پاکسازان محیط صورت می گیرد.
قبل از اجرای عملیات ساختمانی برای جلوگیری از نفوذ مورچه ها؛ باید خاک را ضد عفونی کنید.
استفاده از نمک در مسیر مورچه ها و یا مکان های ورودی ساختمان.

هزینه سمپاشی مورچه

در یک سمپاشی مورچه مواردی بسیاری مثل متراژ محیط مد نظر برای سمپاشی، نوع مورچه، تعداد دفعات سمپاشی و... تاثیر بسیار زیادی دارد.

اگر شما هم به فکر یک سمپاشی مورچه اصولی و زیر نظر یک شرکت معتبر هستید کافی است همین الان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا در سریع زمان برای خدمت سمپاشی مورچه شما اقدام کنند.

تماس با ما جهت سمپاشی مورچه ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 





:: بازدید از این مطلب : 2582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: